RE: Eft havale ücreti almayan bankalar

Bu aralar para transferlerinde komisyonlar çok düşmüş olsa da bu işleme para vermek hala sinir bozucu olabiliyor tamamen ücretsizi varken. Hele hesapta küsürat olunca siniri bozulan biriyseniz. Eft ücreti almayan bazı bankaları yazıcam ondan ötürü.

Enpara: kullanmıyorum ama ücretsiz, hesap işletim falan gibi ücretlerde almıyor.

Kuveyt türk, senin bankan: senin bankan kuveyt’in dijitallisi. Kullanıcıya bi masrafı yok yine. Kullanıyorum memnunum. Atm kullanımı in pttyle falan anlaşmaları da var.

Ing: e turuncu hesapta para transfer ücreti yok. Bi masrafını da görmedim şimdilik.

Türkiye finans: yine masrafsız bi banka. Kullanıyorum bi yamuğınu görmedim

Albaraka: ücretsizmiş, kullanmadım.

Fibabanka: ücretsiz yine ama kullanmadım.

Cepteteb: bunda da eft falan ücretsiz.

Yorum Ekle

Bu tarz başlıkların hepsine enpara yazacağım sanırım 🙂 yani bir kart, bir hesap ile hiç mi sorun yaşanmaz. Müşteri hizmetleri desen çiçek gibi. Saniyede ulaşılıyor. Kredi kartı, banka kartı vs ücret almıyor, sana kart ücretini kendisi veriyor. Hiçbir islemden para kesmiyor. İngde havale ücreti kesmiyor diye biliyordum. Geçen hesaptaki tüm parayı aktaracağım. hesabınızdaki bakiye yetersiz diyor sürekli. Meğer 1.25 mi ne ücret alıyormuş başka bankalara. O ne yaa😂

Junior 28/05/2020 cevapladı.
Yorum Ekle

Cevabın

Cevabı göndererek gizlilik politikası ve kullanım koşulları'nı onaylamış olursun.